sábado, 31 de diciembre de 2011

A tod@s l@s que...

A tod@s l@s que me aguantaron, me sintieron, me escucharon, me riñeron, me rieron, me enseñaron, me consolaron, me ilusionaron, me ayudaron, me alegraron, me soportaron, me miraron, me amaron, me quisieron, me cuidaron, me acompañaron, me velaron, me besaron, me tranquilizaron, me entendieron, me dudaron, me abrazaron, me alegraron, me encantaron, me sonrieron, me estrecharon, me enternecieron, me chatearon, me aliviaron, me invitaron, me llamaron, me escribieron, me atrajeron, me cautivaron, me educaron, me desearon, me regalaron, me soñaron, me interesaron, me pensaron, me animaron, me propusieron, me suscribieron, me acariciaron, me despertaron, me enriquecieron, me socorrieron, me sermonearon, me cambiaron, me calmaron, me incluyeron, me anhelaron, me mensajearon, me bromearon, me mimaron, me aprendieron, me desaprendieron, me castigaron, me distrajeron, me curaron, me divirtieron, me comprendieron, me protegieron, me aceptaron, me defendieron, me sostuvieron, me ampararon, me pellizcaron, me emocionaron...
Pese a todo brindo por otros quince como este y sin firmarlo, brindo por la amistad, brindo por la vida, brindo por tí. Salud.
EmiliOjO

No hay comentarios:

Publicar un comentario